اخبار و مقالات انجمن

پیش به سوی بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری

فهرست مطالب

به گزارش بنکر، کیوساکی، پیش بینی صعودی خود را در مورد قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشته است و بیان می کند که بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

در همین حال، این چشم انداز خوش بینانه حمایت مداوم کیوساکی از دارایی هایی مانند طلا، نقره و بیت کوین را تقویت می کند.

این اولین باری نیست که کیوساکی دیدگاه خوشبینانه خود نسبت به بیت کوین را به اشتراک می گذارد.

وی پیشتر در ۱۵ فوریه، درباره تأثیر تصمیمات خزانه داری بانک مرکزی (فدرال رزرو) بر اقتصاد ایالات متحده ابراز نگرانی کرد.

او از فدرال رزرو به دلیل آسیب رساندن به رفاه مالی طبقه فقیر و متوسط و در عین حال سود رساندن به موسسات بانکی ثروتمند انتقاد کرد.

وی در یک توئیت ساده اظهار داشت: «با فدرال رزرو مبارزه نکنید! من می گویم “نسبت به فدرال رزرو و تصمیماتش بی اعتنا باشید” و بجای آن وقتتان را صرف خرید طلا، نقره، بیت کوین کنید.»

شاید بتوان گفت که این نظرات در زمانی بسیار مناسب منتشر شدند، زمانی که بیت کوین با رشد قابل توجه ۱۰ درصدی در هفته گذشته و رسیدن به مرز ۵۲۳۰۲ دلار، رشد قابل توجهی را کرده است.

کیوساکی با برجسته کردن رویداد هاوینگ بیت کوین که در آوریل ۲۰۲۴ انجام میشود، دنبال کنندگان خود را تشویق می کند تا با دقت این رویداد مهم را که تقریباً هر چهار سال یک بار سرعت ایجاد بیت کوین جدید را کاهش می دهد، تحت نظر داشته باشند

حمایت او از سرمایه گذاری در بیت کوین با تصدیق وی از تغییر رویکرد برنامه ریزان مالی، و سوق دادن مشتریانشان به سمت بیت کوین به جای سودهای مبتنی بر کمیسیون، مطابقت دارد.

پیش‌بینی‌های جسورانه کیوساکی در بحبوحه افزایش چشمگیر ارزش بیت‌کوین انجام شده است که اخیراً قیمت را به بالاترین سطح در ۲۶ ماه گذشته یعنی ۵۲۰۰۰ دلار رسانده است.

در گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز آمده است، بیت کوین از ابتدای سال تاکنون رشد قابل توجه ۲۳ درصدی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌تان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *